faq

Veelgestelde vragen (FAQ)

Betalen

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Hoe werkt iDEAL?

Je plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en je bestelling wordt verwerkt.

Bestellen & Bezorgen

Hoeveel betaal ik aan verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard ingesteld op € 8,95 inclusief btw. Deze kosten gelden voor alle bestellingen in zowel Nederland als België.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Kantoorwaren.nl streeft ernaar om alle bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur besteld zijn nog dezelfde dag te verzenden. Bestellingen op vrijdag na 16.00 uur, op zaterdag of op zon- en feestdagen, worden doorgaans de dag ná de eerstvolgende werkdag geleverd.

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Mocht je na het plaatsen van jouw bestelling de bestelling willen wijzigen of annuleren, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. In sommige gevallen is het nog mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren.

Kan ik mijn pakket volgen via Track & Trace?

Wanneer jouw bestelling door de bezorgdienst wordt aangenomen ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace link. Via deze link kun je jouw pakket volgen. Voor sommige producten is er mogelijk geen trackinginformatie beschikbaar. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor informatie over uw levering.

Wat als er producten missen uit mijn bestelling?

We streven er altijd naar om alleen volledige bestellingen uit te zenden. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, dan zullen we je daarover berichten. Neem contact op met onze klantenservice als volgens de bestelhistorie het artikel is verzonden, maar je het toch niet hebt ontvangen.